fredag 21 februari 2014

Kvällen tema: Glitter och svart!

Ikväll är det bubbel, skvaller, skratt (kanske lite gråt, vem vet;-)) vin, snygga tjejer och god mat som gäller! Om bara ett par minuter ska jag bege mej och träffa mina älskade vinjuntetjejer och kvällens tema är glitter och svart!
Inte alls svårt att välja kläder tills ikväll, med tanke på att 90% av min garderob består av just SVART, så ikväll blir det en tajt liten svart klänning med bling-bling örhängen!!
Ikväll är risken ganska så stor att jag bara kommer att behöva lukta på vinet för att jag ska bli vinglig i mitt lilla huvud efter den här intensiva veckan!
Dax att dra på FEEEST!!
Ha en underbar fredagskväll, det lovar jag att jag ska ha! SKÅL!!
By the way... Varför hinner man aldrig måla sina naglar innan festen utan alltid måste göra det på förfesten? Ja dagens I-landsproblem;-)

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du fick en kanonfredag och att du mår bra idag.

    SvaraRadera
  2. Shit, du är ju jätte-fit!!!
    Ursäkta mitt dåliga rim ;-) Men innehållet i det är sant!!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!