lördag 15 februari 2014

Äntligen!

Äntligen är sköna lördagen här! Äntligen en skön och lång sovmorgon och grädden på moset, en lång och härlig lyxig frukost med HELA familjen!
Sitter i mysen och fixar med tackkorten, ÄNTLIGEN har jag fått tummen ur och fixar med detta. Bara 6 månader sedan vi gifte oss... *harkel*
ÄNTLIGEN GULD till Sverige! Har skrikit mej hes, vilken tjej Charlotte Kalla är! Har ståpäls på hela kroppen, vilket lopp! Äntligen guld till Sverige!! Såg ni? Shit va grym hon är Charlotte! Fatta vilket pannben den tjejen har, vilken styrka och uthållighet! Shit va peppad jag blir. Nästan så att jag måste dra på mej träningskläderna och gå ut och testa mitt eget pannben, styrka och uthållighet i joggingdojjorna!!;-)

1 kommentar:

  1. Jag gör mitt bästa för att undviks os, och sport i allmänhet. :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!