måndag 3 februari 2014

507 riksdaler....

Douglas växer så att det bokstavligt talat knakar i både benen, skinn och i garderoben.. Varje dag när jag tar fram kläder till honom så är något för litet....
Så kläderna börjar sakta men säkert sina i hans garderob och att ta med honom och shoppa bara hatar han. Trots att jag försökt vänja honom vid det sedan han föddes;-)
I lördags var jag i grannbyn Vaggeryd för att hitta något snyggt till mej själv som jag skulle ha på kvällen och något snyggt hittade jag oxå. En liten svart snygg klänning på REAN på favvobutiken People hittade jag för bara 115 kr och som sedan fick sitta på min kropp den kvällen och var så snygg!
Jag träffade en kompis som sa att jag absolut måste gå in på barnklädesbutiken Kolla Kidz för där var det tokREA!!
Jag lydde henne så klart och hem kom jag med 3 tröjor, 2 par jeans och 3 t-shirts för en summa av 507 riksdaler! Ja jag säger ju det, jag är en jävel på att fynda;-)
Sååå snygga kläder som nästan skänktes bort och jag skämdes nästan när jag skulle betala...
Och när jag kom hem och gav den stora påsen till Douglas blev han såååå lycklig! Det glädjer mej så att han gillade det mamma köpte!;-)
Nu har min fina 8-åring kläder iallafall några veckor till innan det oxå har växt ut!;-)

1 kommentar:

Tusen tack för din kommentar!