tisdag 29 oktober 2013

Jonas!



Jonas, den här sången är till dej! Jag älskar dej till månen och tillbaka. Vad vore jag utan dej min älskade man, bästa vän och pappa till våra älskade barn?! Vad vore jag utan dina andetag, du finns alltid här i vått och torrt i ur och skur och står ut med mina utbrott och skrik.
Jag är inte alltid den bästa frun som visar hur mycket jag egentligen älskar dej, hur mycket du egentligen betyder för mej. Men jag vet att du vet att jag älskar dej mest av allt utan att alltid säga och visa det... Du är den snällaste person jag känner, ett STORT hjärta full av kärlek!
Jag älskar dej!

2 kommentarer:

  1. Och jag är ganska säker på att han är lika lyckligt lottad som har världens härligaste, galnaste, skrikigaste, roligaste och snyggaste fru !! ;)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja Jonas är lycklig som har en sån härlig fru. :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!