lördag 12 oktober 2013

Du är så bra på över överraskningar!

Igår morse fick jag tanken att vi skulle åka till badhuset på eftermiddagen! Jag sa inget till grabbarna, för då visste jag att dom skulle ha tjatat hål i huvudet på mej och ständigt frågat hela dagen:-Nääär ska vi ååååkkkka och bada?? Så då är det bättre att vara tyst om sånt här, jag har lärt mej;-)
Så klockan 15:50 bad jag grabbarna gå och klä på sig och så satte jag dem i bilen och så åkte vi! Vart ska vi, mamma? Ska vi handla? Åhhhhh va tråkigt...
Så svängde jag in på simhallens parkering och då tittade Douglas på mej, jaaa vi ska bada!
 -Mamma, du är så bra på att överraska oss! Du är bäst!! Det glädjer ett mammahjärta, vill jag lova! Tänk att en sån pytteliten överraskning kan glädja sååå mycket, underbart!
Det var 3 myyyycket nöjda killar som låg mer under vattnet än över i nästan 2 timmar! Och tja, mamman var oxå ganska nöjd, vattendjur som jag är!
 En väääldigt suddig bild på mej in action...(Kanske tur det;-)) Men ja jag vet nog vart grabbarna har fått den genen ifrån att älska vatten!;-)
Vi hade verkligen en helt underbar eftermiddag!! Bara jag och grabbarna bus!
När vi kom hem väntade ett glas vin på mej och Jonas hade lagat middag, lyx!!
Det var trötta grabbar här hemma igår! Så här hittade jag dem i våran säng. Fabian hade somnat gott intill Douglas. Syskonkärlek när den är som bäst! Synd att dom inte kan vara så där gossiga mot varandra jämt... *hmmm*

3 kommentarer:

  1. Gud va mysigt ! Här ska jag "överraska" viggo med bio och smurfarna 2 om en stund !
    Sen ska mannen få samma "överraskning" ikväll, med en annan film och barnfritt ;)
    Fantasi är inte min starka sida...
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Mysfredag! :)
    Har gjort samma grej med brorsdöttrarna & gudsonen.
    Ska försöka på det igen, & snart bor jag i en annan stad & där finns det större badhus. :)

    SvaraRadera
  3. Jättemysig eftermiddag!
    Ha en skön lördag.
    Kram K

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!