tisdag 25 april 2017

Aprilväder...

Seriöst... Detta väder suger pung! Fy alltså! Snö nu! Nä fy sjutton...
Vädret är typ som mitt humör! Aprilväder både inne och ute...
Alltså jag hade suttit och skrivet ett långt inlägg om aprilvädret ute och aprilvädret som bor inuti mej just nu! Så bara försvinner hela skiten och jag blir utkastad från bloggen!
Gissa en gång om jag blir lack? Aprilvädret inom mej typ är vansinnig, samtidigt som jag nästan börjar grina! Ja ni ser, grina för att inlägg försvinner? Nä men jag kan vara glad oxå, lovar!;)
I vilket fall som helst längtar jag grymt mycket efter lite värme nu!
Jag välkomnar maj månad mer än någonsin! Bort med aprilvädret ute och aprilvädret inom mej! Pms! Herregud, de monstret kommer ju mer och mer krypandes ju äldre jag blir! Vad är detta? Är de normalt? Blir det ännu värre??
Vädret ja! Visst var det bättre förr? Då höll sig alla årstiderna som de skulle? Ha ha, eller hur? Man minns bara de bra! Inte minns jag att flera av mina sommarlov som barn regnade bort, att en midsommar kom det snö på i Malung! Sånt som man inte vill minnas, de glömmer man bort!
Vi svenskar är expert på att prata väder! Tur att inte alla kan bestämma över vädret, hade vi kunnat göra det så hade det garanterat blivit krig i Sverige...;)
Speciellt inte om vädret inte är som det bör vara på alla årstider!
Ja ja, nog pratat om aprilvädret! Nu längtar vi efter värme och sol! Iallafall jag!
Satans va irriterad jag blev när inlägget försvann! Fan!
Ja ja, vad gör det om 100 år! Då kommer jag varken ihåg att de snöat den 25 april eller att ett jäääääättelängt inlägg bara försvann på ett kick!
Jag har iallafall gjort något jätteroligt idag, även om jag inser att jag nog borde skaffat en kroppstrumpa som håller in allt fett på kroppen och som kan ge en fräsch solbränna på kroppen?! Jag har provat ut massor av snygga sommaroutfit till torsdagens modevisning på favvobutiken People i grannbyn!!! Ska bli grymt kul!!

2 kommentarer:

  1. Mindre trevligt väder men vi får se det positivt. Värmen lär ju komma någon gång iallafall :-)
    Ha en bra dag.
    Kram K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh ja, så sant som det är sagt! Även om man inte kan tro det just nu...:-(

      Krya på dej!

      Kram K

      Radera

Tusen tack för din kommentar!