måndag 24 oktober 2016

Bilen åker in i tunneln...

De här med sexualkunskap. De ska visst börjas i tid.... Förra söndagen när vi va ute hela familjen och gick tipspromenad stannade plötsligt Fabian (här undrar man ju vad det egentligen rör sig i min minsta lilla sons hjärna? Ja när han bara kommer på det bara så där...;)) och visar med fingrarna och pratar högt och tydligt: -Så här åker bilen in i tunneln.... och så skrattade han ihjäl sig (och vi med för den delen...) vad menar du nu undrade förstås den nyfikna mamman som förstås visste precis vad han menade... *harkel* Ja, den åker in där och ut och in och ut i igen... -Men vad då bilen i tunneln? Du menar ditt  finger som åker genom dina andra fingrar? Där och då blev han lite generad! Så jag berättade för honom: -Ja men pappa har ju kört genom tunneln 3 gånger, annars hade ni ju inte funnits.... Men blääää, fy så äckligt.. Jo då, han fattade grejen då med den där sexualkunskapen... Mm, lovar att påminna honom om si så där 10 år om han tycker de är lika äckligt att köra sin bil genom någons tjejs tunnel...;)
Ha ha! Gud vad jag älskar sånt här, älskar när mina barn drar upp något för att visa sig coola och det slutar med att de tycker allt är så pinsamt! Jo då, jag sparar inte på några hemligheter! Jo men så klart går jag inte in på detaljer, men ju pinsammare de tycker att det är! Ju roligare blir de för mej att driva med dem! Japp, för sån är jag!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!