måndag 20 juli 2009

Hem och packar om!

Nu har vi varit i dalarna i drygt en vecka. Vi kom hem i torsdags natt. Så nu har vi fixat lite här hemma för att dra vidare ner till mellby idag! Jag har faktiskt varit otroligt effektiv nu. Jag har målat hela trappan och halldörren och fönstret. Jag är verkligen supernöjd. Nu återstår bara10 fönster till:-( Men det tar vi lite senare!
Malungsveckan var mycket trevlig! Det är så roligt att träffa gamla kompisar som man inte träffar allt för ofta. En del är alltid lik sig själv medans andra drastiskt har förändrats.....
Så nu ska jag återigen packa dom stora väskorna. Jag packar alltid med mig för mycket. Jonas är alltid lika glad på mej;-) Vi vet inte hur länge vi stannar 1-3 veckor. O jag hoppas på massor av sol och glada barn!
Måste säga att barnen har skött sig väldigt bra dom första veckorna på semestern Lite gnäll och bråk men det är ju vardagsmat. Alfred går hela tiden! Han har blivit en mycket gladare unge när han äntligen har lärt sig det. Dessutom har han lärt sig att säga Titta! Så det säger han ungefär 1000000 ggr per dag;-)
Så nu tar jag lite semester ifrån bloggandet igen så får vi se när jag har tid och tillgång till dator nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!