söndag 5 juli 2009

En underbar semester!!

I tisdags innan vi åkte bröt helvetet lös på himelen och det både åskade, blixtrade och spöregnade. Jag viste inte var jag och Alfred skulle vara för att vara säkrast.
När äntligen kvällen kom så blev vädret bättre med så vi drog neråt till mellby!
I 4 dagar har vi bara solat och badat. Det har varit helt underbart! Nästan som en utlandssemester med mamma, barn och svärmor. Jag har i och för sig inte suttit stilla många minuter i solstolen. Alfred har varit på hela stranden och allt och alla har varit mycket intressantare än det var på vår plats.
Jag har tagit massor av underbara bilder. Men eftersom att vårt internet försvann i tisdags på grund av oåskovädret så har jag inte tillgång till det. Så i skrivande stund har sitter jag hos min mamma så att jag får ha lite kontakt med internetvärlden!!
Så nu håller jag tummarna att vi snart får tillbaka vårt nät!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!