fredag 24 april 2009

Olika barn....



Jag och min kära sambo har verkligen fått ett barn av varje. Douglas har allid varit lugn och snäll. Aldrig klättrat eller varit i skåp och dragit ut en massa saker. Nr 2 Alfred han fick allt istället. Han är verkligen överallt. Blundar man en sekund så är han på rymmen och har då dragit ut hela lådan i köket eller så är han plötsligt på övervåningen.... (Han fick nyss tvätt vindan på sig). Han sover mycket sämre än vad Douglas någonsin har gjort. Det roliga är att jag redan märkte skillnaden när dom redan låg i min mage. Dom ända gångerna jag kände Douglas var när han hickade till ibland. Medans Alfred höll på att sparka sig ut ur magen. Min kära mor säger att jag får tillbaks lite hur jag var när jag var liten. För jag skulle visst varit 10 gånger jobbigare än vad Alfred är. Oj då var jag så jobbig;-)
Men mina barn är mitt allt. Skulle inte överleva en ända sekund från dom i mitt liv. Men fattar inte att man kan älska någon så mycket. Det finns inga ord på hur stor kärleken är till sina barn. Min kärlek till dom blir bara större och större för varje dag som går!!

1 kommentar:

  1. pj då blir nog min Nemo en vilding för jag tycker han far runt där inne som fan..:)
    men är det inte härligt med två helt olika personligheter? åå vad jag längtar tils jag får lära känna min bebis!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!