måndag 12 augusti 2013

Åter in i ekorrhjulet...

Så var de vardag på "riktigt" igen! Jonas börjar jobba idag och vi är åter inne i det här berömda "ekorrhjulet".
Både positivt och negativt. Stressa hit, stressa dit, skjutsa, hämta, kom ihåg tusen saker, träning hit och träning dit...
Jag gillar att ha många järn i elden, men ibland blir det dock alldeles för många varma järn samtidigt som skall göras och då liksom är det inte så kul..
Nu har jag bestämt mej för att inte ställa upp på allt, lyssna på kroppen och inte vara med precis överallt som jag alltid är...
Om det blir så eller ej, ja det är en annan femma...
Vi börjar lite på en lättare nivå denna veckan, då det "bara" är jobb, hämtning, möte och lite fotbollsträning!
Igår kväll såg högarna ut så här! Bästa att planera och lägga fram allt som ska med på mornarna! Planering ja, det känns som om jag kommit helt ifrån det... Med det är väl det som är charmen med att ha semester!
På ett sätt är det ändå ganska så skönt med rutiner! Rutiner på vardagar med både mat, sova, äta och skita! Då mår jag nog ändå som bäst!

2 kommentarer:

  1. Skönt med rutiner på vardagarna, men underbart att slänga allt vad rutiner heter på semestern! Hoppas det gick bra i går.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är på gott och ont det där med rutinerna.. Längtar på ett sätt, men vill på ett annat inte sluta vara ledig..
    Wow, vad duktig du är med träningen! Heja dig!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!